Talpi bagažinė
Stabiliai stovi ant kelio, nepriklausomai nuo važiavimo greičio
Nuostabi garso aparatūra (B&O)
Bėdos su langų pakelėjais(trosai mėgsta nutrūkti)
Kiek susidūręs su kitais tokių auto savininkais tai tapati bėda - tai veikia tai būna streikuoja beraktė sistema
Mažokai vietos keleiviams gale
Automobilį eksploatuoju pusantrų metų. Per eksploatavimo laiką rimtų gedimų neišlindo, tik jau ir minėti tokie kaip langų pakelėjų bėdos ir kaprizinga keyless sistema, o daugiau tik techniniai aptarnavimai. Kuro sanaudos mieste ~13l, trasoje ~7l.
Važiuokle su R19 ratais kietoka, bet ant kelio stovi stabiliai, quattro sistema savo darbą atlieka nuostabiai.
Per pusantrų metų automobilis dar nei karto nepavedė, nors ir pravažiavęs gana nemažai (280tūkst.km)
Quattro leidžia išnaudoti visą jėgą;
Labai ekonomiškas (6.1l/100km);
Pakankamai galingas 176kw, 500nm;
Labai stabilus, tiek posukiuose, tiek trasoj važiuojant 250km/h;
Talpi bagažinė;
Kieta pakaba;
Pakabos dalys sutampa su Porsche Macan;
Šis (CCWA) variklis buvo montuojamas ant Porsche Cayenne, VW Touareg, Audi Q7, A8 itt,;
Tad nieko keisto, kad dalių ir eksploatacijos kainos kandžiojasi.
Turiu šį automobilį jau 2 metus. Jau pirmą žiemą supratau ką reiškia Quattro ir kad į RWD ar FWD atsisėsti daugiau nenoriu. Galios per akis, nors
Patogus, kokybiskas salonas, audio aparatura. Garso izoliasa lyginant su kitais kupe modeliais kuriu langai yra be arku, trauka, stabilubas ant kelio, didele bagazine, dideli veidrodeliai.
Gale mazai vietos.
Nupirkau pries pora menesiu a5 cupe 2.7tdi 140kw ir kolkas tikrai nenusivyliau visada pries tai pirkdavau tik BMW bet pavazinejas su siuo A5 coupe ir prisedes atgal prie BMW E60/E61 truputuka nusivyliau nes vairavimo komfortas tikrai skiriasi galbut del to kad BMW e60 ir e61 buvo ne komfortines sedynes.
Elektronika, kuro sanaudos, vietos keleiviams gale
Audi A5 3.2 FSI Quattro - neraeali dinamika, trauka, stovėjimas kelyje, labai kokybiškos interjero medžiagos. Bėda turėjau su elektronika - nei iš nei iš to šviesos užgesinus variklį neišsijungia (per 6 mėnesius kokius 8 kartus buvo tokie nesusipratimai), kartais užeidavo ir sėdynės sunkiai buvo stumdomos pirmyn atgal (valdomos elektronika). Tiesa automobilis labiau skirtas vienam-dviem asmenims, gale vietos labai mažai, na nebent ir vairuotojas ir keleiviai nesiekia 1,7 m :). Ar verta pirkti? for shure, jei kuro sąnaudos nespaus piniginės ir yra noras pralėkti su vėjeliu - rekomenduoju.